Subject: Pärnu maakonnas Pärnu linnas Kavaru külas Kilgi 82603:004:0005 ja Teeääre 82601:001:0239 katastriüksuse kraavide arvelevõtmine, esvoolu moodustamine
From: "Marge Siimer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 14:14:05 +0300

Meie 13.1-5/25/5787-5

Tere

Eremka OÜ esitas  26.12.2024   Maa- ja Ruumiameti (MaRu) maaparanduse 
osakonna Lääne büroole taotluse olemasolevate kraavide kandmiseks 
maaparandussüsteemide registrisse Pärnu maakonnas Pärnu linnas Kavaru külas 
Kilgi 82603:004:0005 ja Teeääre 82601:001:0239 katastriüksusel.

Teeääre ja Laanejõe katastriüksuste nurgas on truup, mis  kulgeb 19117 
Liu-Kavaru maantee alt ja suunab enamuse metsast tulevast veest piki 
maanteest lõuna poole jäävat kraavi Künnimaa jõkke, mis oleks planeeritav 
maaparandussüsteemi eesvool. Tuvastasime selle 19.03.2025 tehtud eelmise 
ülevaatuse käigus.

Palume Teie arvamust või tingimusi maaparandussüsteemi arvelevõtmise 
menetluses. Lisan skeemi.

Lugupidamisega

	Marge Siimer
peaspetsialist I Maaparanduse osakond
+372 5918 0145

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Roheline 64, Pärnu